Kızlar sütümü sağıyorum fazla geleni oğlum suan emiyor buzlukta sütlerim var ara sıra ılıtıp kaşıkla tutuyorum ama cok zor oluyor yarısı dısarı akıp gidiyor bebegim 2 aylık meme reddi yasamamak için kaç aylıkken biberon verebilirim ki sütlerim son tarihi temmuz sonu 5 aylık oluyor versem beni gene Red eder mi