Eliftrkmn Bu yaşadığınız olaylara ve eşinizin sizin yanınızda durup durmamasıyla alakalı.Ha dursa da maalesef o huzur bozuluyor kıyıdan köşeden🤷🏻♀️ Ben görüşmüyorum aylardır,çocuğumu da göndermiyorum ki zaten kadın aylardır görmüyor umrunda değil alt katımda olmasına rağmen ama öncesinde onlar yüzünden boşanmaya geldik,kaç kez evde kavgalar kıyametler koptu onların şeytanlıkları yüzünden…ben yapım gereği bana bunları yaşatan insanları evime alamam yapamazdım içim almıyor kabullenemezdim öyle böyle derken görüşmüyoruz kafam rahat ama bedelini uzun zaman boyunca evdeki huzursuzlukla ödedim.En son eşim de kavga etmiş onlarla artık onu da bıktırdılar,gördü kötülüklerini bana hak veriyor,bundan sonra tüm hayatım sizsiniz gerçekleri gördüm dedi şoka girdim ben…Yani demem o ki sana şunu yap diye tavsiye veremem illa o huzur bozuluyor ama madem bu kadar rahatsızsın eşinle bir konuş en azından mesafeli davranmakla başlayabilirsin.