Koalina benim ilk doğumdan sonra da döküldü tutam tutam banyoda, kurularken, evde gezerken her yer saç oluyordu doktora gitmiştim saç diplerime falan bakmıştı test yapmıştı bişey çıkmadı doğumdan sonra normal diyerek şampuan verdi onunla geçti bir daha olmadı ama ikinci doğum yaptım 3.5 ay oldu baya 1 aydır tekrar o dönemdeki gibi oldu. Yine doktora gideceğim.