Deletedmom289 aile mahkemesinde çalışıyorum canım günde an az 10 tane 6284 veriyoruz. Polisi aradığında seni hastaneye götürürler darp raporu alırsın ifadeni verirsin daha sonra onlar kandileri 3-5 gün gibi bir şey verirler. Sonrasında bize geliyor hakimin takdir yetkisiyle birlikte karar genelde uzuyor ortalama 30 gün kadar eğer şiddet varsa. Kesinlikle şu anda bulunduğun konut sana kalıyor çünkü kanun maddesi şiddet uygulayan kişinin bulunduğu konuttan uzaklaşması, kötü söz söylememesi vs diyor. Hatta bir kaç kararda hakimler yaşanılan evin kirasının ödenmesine, faturaların ödenmesine, abonelik sözleşmelerinin feshedilmemesine filanda karar verdi. Eğer calışmıyorsan ifadene onuda ekle kiram ödensin diye. Çocuga karşı bir suçu varsa çocukla görüşmesin diye kişisel ilişkiyi sınırlandırabilirsin. Ama aklında bulunsun kararsuş güna içinde çıkar yani şu anda polisin verdiği uzaklaştırma olur mahkeme kararı bayram bitince gelir