Deletedmom289
Dayım polis oradan biliyorum.
Öncelikle darp ettiğinde polisi aramanız gerekiyor. Onlar sizi hastaneye götürüyor sonra darp raporu alınıp savcı/nöbetçi savcıya bilgi veriliyor. Nöbetçi savcıda olayın durumu veya boyutuna göre 3 gün ile 1 ay veriliyor diye biliyorum. Bu kararı ihlal eder ise de 3-10 gün zorlama hapsi alır.
6 ay verildini nereden duydunuz ? Eğer ilk uzaklastirma ise en çok 7 gün veriliyormuş şimdi sordum dayıma yanlış bilgi vermemek için