Merhaba guzel anneler 2 gun once bebeğimi çocuk doktoruna götürdüm 6 parmağı oldugu icin ama doktor kalp vss genetik baska bir durum var mi diye görünmemizi istedi. Çocuk kardiyolojiye Gösterdik ve doktor tam emin olmamakla aort damarinda hafif darlik olduğunu, kalp kapakçığınin 3 tane olamliyken 2 tane olduğunu ve kapakçık arasında delik oldugunu (Her bebekte olandan fakli oldugunu) söyledi. Neye uğradığımızı bilemedik. Universite hastanesine götürün detayli bakilsin dediler. Basina gelen var mi nasil oldu sonradan lutfen yazsin 2 gündür ne yapacağımı şaşırmış durumdayim ve erzuruma universite hastanesine goturmeyi düşünüyoruz cocuk doktoru önerisi olan da varsa yazsin lutfen😞