sufflee Genelde istediği zaman veriyorum ek gıda vereceğim aralıkta sadece yatarken emziriyorum kalktığında emzirmiyorum zaten yarım saat 1 saat uyumuş oluyor sonra yiyeceğini hazırlıyorum öyle yediriyorum biraz süre geçsin acıksın yesin diye 😅üstüne emziriyorum isterse geri kalan düzen hep aynı 2saatte 1 emmiş oluyor muhakkak gece de ne zaman kalkarsa bu sıralar sık kalkıyor yeniden diş çıkaracağız galiba 🤷🏻♀️😅Dakikasını hesaplamadım genelde bu aylarda ilk zamanlar gibi uzun durmuyorlar huzursuz değilse çişi normalse doyuyordur canım