pasaninannesi evet canım yarım saat içinde yaptığı kakayı götürüp teat yapabilirsiniz, kan veya gizli kan var mı yok mu diye.. ama çıkmasa bile bu alerjisi yok demek olmuyor maalesef. Bir gastroentoroloji veya çocuk alerji uzmanıyla görüşmenizi öneririm.. takip edip diyet veriyorlar ve diyeti açtıklarında bebeğin tepkişerini ölçüyorlar..