zeynepalimusab Güzel anneler, 3 aylık bebeğim son 3 haftadır kakasını 2 veya 3 günde sadece 1 kez yapıyor ve baya katı bir kıvamda. İyice endişelenmeye başladım karantina nedeniyle hastaneye gitmeye de korkuyorum . Sizce ne yapmalıyım? Yaşayan var mı bu durumu
inci_6007 zeynepalimusab aynen benim de öyle muhallebi gibi sarı demi önceden siviydi bağırsakları değişiyor sanırım kuzum
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi zeynepalimusab anne sütüyle yeteri kadar almadıgından yapmıyordur canım. Eger mama falansa daha cıvık yapabilirsin. Bu ayda erken kabız olması için anne sütünde. Manayı bilmiyorum
Aselkusun zeynepalimusab anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapmaması normal yeterli beslenip beslenmemesiyle alakası yok demişti doktorum ama katı kakayı bilemiyorum
zeynepalimusab BirSevda-iki-Emanet_Sahibi her öğünde en az 90cc veriyorum sence yetersiz mi acaba? Bazen 200 cc içiyor bazen en fazla 90 cc…
ezgizehra Zeyzeyyyy86 pardon birşey sorsam bebelac gold kaç numara kullaniyosunuz bebeğimiz kaç aylık bende dün basladm ilkkez bazı bilmediklerm varda
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi Yamur evet ben o sekilde biliyorum yani sıvı az oldugu zaman tuvaleti katışaşır bu bizler içinde öyle ya oyğzden. Mesela suan su vermiyorsunuz dur sadece anne sütüyle bu sekilde olabilir. Ben sırf bunu 5_6 ay da yasadım sadece anne sütü içtigi için kabız oldu cok sasırdım ekgıdaya grcince ister istemez mecbur yapar dedi doktorum. 10 günü buldu yapmadığı. Bagırsak sistemlerinden kaynaklıymuş birazda. Suan bile su ihtiyacı sıvı ihtiyacını karsılayamazsam katılaşıyor hemen
Nursah06 zeynepalimusab benim de. Aşırı kaka yapıyor anlamdım 7 kere filan sadece anne sütü alıyor neden bu kadar çok içinde hiç bişey kalmıyor ki
mino01 zeynepalimusab Susuzluk ile alakası olduğunu sanmıyorum. Ben su veriyorum günlük 10-20 mil 3 aylık olduğu için az veriyorum fazlası zehirlenmeye sebep olabiliyormuş. Suyu verince hemen kaka yapıyor benimki. Sütüm çok az mama veriyorum o yüzden hafif katı. Ama çokta değil. Suyuda bar içinde yani.
ezgizehra Zeyzeyyyy86 biz 2 kullanıyoruz sadece mama mi aliyo meme + mama mi benim kızım biberon almadı çok zor veriyorum emziriyorumda
Zeyzeyyyy86 Sadece mama malesef sütüm yok emmegide reddediyor bu ay sadece 1 öğün sebze pureleri ve yoğurt başladım buna rağmen kakası katı degil
Hhtcylmzz zeynepalimusab merhaba benim bebeğimde 2.5 aylık katı yapıyor sizde düzelme oldu mu hala devam mı ediyor