Rumeysa6774 Simdibennedenburdayim cnm ama halsizlik var kndimi hamile gibş hissediyorum belimden kasıgıma agrı vuruyor ilk gebeliğim beklenmedik zamanda oldu istediğimix halde 1bucuk sene sonradan oldu oda belden kasıga ahrı vuruyordu
Rumeysa6774 Aysimayyy hamile gibi hissediyorum kndimi cnm yorgunum 1 haftadır fln başımı yastıktan kaldıramıyorum 🤷♀️Belden kasıga vuran ahrı rahimde batma oluyor
Aysimayyy Rumeysa6774 benimde batmalarım ve adet ağrısı gbi ağrım vardı. Hamilelik belirtisi yada adet belirtisi
Makarna_kulak Rumeysa6774 kuzum hissedebilirsin ama test alman yada doktoruna danışman gerek bilemeyiz
Ebruayd1n Rumeysa6774 öyledir inanırım canm ama bebeğinin hakkı suan herşey daha çok küçük bi de sezaryen doğum yapmışsın çok tehlikeli o yüzden dikkatli ol bence
Ayoyamo Simdibennedenburdayim ya cnm kan testinde bebek kaç günlükse belli oluyor bilgin var mı acaba
Simdibennedenburdayim Ayoyamo benim geç döllenmeydi 2 haftalık denmişti gerçekten de keseyi 1 ay 1 buçuk ay görmemiştik beklemiştik erken fark ettiğimiz için, ama adet gecikince vermiştim kan . Hamile kaldığını düşündüğün ilişkinin üstünden en az 15 gün geçmesi lazım
Demirac19 Adarenn hayır her hamilelikte olcak diye bir şey yok, benim de ilkindi olmadı ikincisinde oldu
Cnnirmm Rumeysa6774 benmde tam 4 aylik bebegim hem ilac hem kordonla korunuyoruz af edersinz toplam 4 kere iliski olmasdirr olmamsdir adetm duzenliydi bugn adet zamanm ama kahve rengi kanla karisik supelendim bende ama nebilim
Rumeysa6774 Cnnirmm geçmediyse adet günüyse bnce yoktur bnmde adetimin ilk gunu kahverengi oldu ertesi günü normale döndü ama kesin hamile degilsiniz diyemem 🙏