Anneler merhaba☺️Kızım yarın iki aylık olucak bayram sonrası 2. Ay aşılarını yazlıkta olduğumuz İçin burada yaptıracağız.ama sağlık ocağı verem aşısı ekranda açılmayabilir eğer açılmazsa 15 haziranda gelin dedi.17 haziranda kendi doktorumuzda randevumuz var orada da menenjit ve rota aşısı yapılacak.sağlık ocağı verem ve rota arasında 1 ay ara olmalı diyor.doktor sıkıntı olmaz diyor.arka arkaya yaptıranınız varmı verem ve menenjit rotayı.yada doktor randevumu 1 hafta sonrasına alsam daha mı iyi olur.ne yapacağımı şaşırdım.yardımınız İçin şimdiden teşekkürler.ve herkese evlatlarıyla iyi bayramlar diliyorum 🍭