adm Canım Babannem♥️ O zamanlar köydeyiz tabi Babannem çöreği yapar evvelki günden baklavayı açar dolmayı sarar arefe günü Mezarlık ziyareti yapardık elimizde Yasin i Şerif Kuran ı Kerim ve boş bidonları da yanımıza alır köy pınarından su doldurur mezarlığa doğru yol alırdık bütün köy mezarlıkta bir kalabalık bir huzur vardı uzun zamandır görmediğimiz eş dost akraba ilk orada bayramlaşır hal hatır sorulurdu bütün ölmişlerimize dua okur sular eve doğru giderdik canım dedem mezarlığına evden getirdiğim şekeri toprağına gömerdim 😔 çocukluk işte ordan alıp yer sanırdım.. Dışardaki ocağı yakardı Babannem su ısınırdı biz gelene kadar Kardeşim ben hangimiz önce banyo yapıcaz diye kavga eder yine ilk ben yapardım banyoyu 😌 arefe suyunu dökerdik mis gibi yıkardı Babannem bizi önüne oturtup sırtımız kızarana kadar liflerde 😀 (evlenene kadar da babaanneme yıkattırırdım kendimi) İftardan sonra son teravihe giderdik heyecandan uyuşamazdık e yarın bayram ne de olsa 😍 bayramlıklar baş ucumuzda hazır tek tek çoraba kadar ♥️ Erkenden kalkardık üstümüzü giyer kahvaltı yapılır evdekilerde bayramlaşır poşeti alırdık kardeşimle Zaten biz evden çıkmadan arkadaşlarımız gelirdi bizi almaya sonra hep birlikte köyü ev ev gezerdik şeker toplamak için. Akşamda en çok kim toplamış yapardık ben genelde en güzellerini yerdim 😌 Eve giderdik sonra babam iki kardeş bi halam var akşam da onların gelmesini beklerdik kuzenim gelicek, onlarda gelirdi bi gün kalırlar giderlerdi gündüz çok gezdiğimiz için akşama pestil gibi yatardık çok yorulurduk.. 🥰 Hey gidi günler gözlerim dolu dolu yazdım yazarken o anları yaşadım içimde Ahh ahh herşey eskiden güzeldi şimdi ne bayram ne seyran herkes evlere hapis biz bilemedik hiçbir şeyin kıymetini bilemedik yanımızdayken de bilemedik değer kıymet.. Sağlık olsun canlar sağolsun varsın bu bayramda evde olalım.. Seslerini duyarız iyiler ya o bize yeter şimdilik.
HERKESİN RAMAZAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN ♥️
Küçüklerimin gözlerimden büyüklerimin ellerinden öperim♥️♥️ Rabbim tekrarına kavuşabilmeyi nasip eylesin ALLAH a emanet olun güzel anneler♥️