duyguluu Sen stres yapma ya o senden de alıyor herşeyi. Ben mesela birşeyi kafama taksaydim o gün hep ağlardı kızım. En son herkesi kenara bıraktım çocuğumu dinledim bana ne anlatmak istiyor diye. Bana bir bakışını yakaldim beni yalnız bırakma der gibi bakıyordu birde yazı okumuştum işte bu dünyada tanıdığım bildiğim tek insan sensin falan. O andsn sonra inan kızım köprücük kemiğimde büyüdü 1 ay asla yanımdan ayirmadim yatakta uzanirdim onu da alırdım yanıma ne zaman emmek isterse emsin. Hiç birşey ondan önemli değil boşver. Çocuğunla çok iyi zaman geçir çoookk konuş ilgilen o günler hemen geçiyor özlüyosun. En önemlisi bol bol resim cekil 🤗