Merhaba güzel anneler 4. Aya girmeden size sormuştum basıl geçti 4. Ay atağı diye ve çok gözüm korkmuştu
şimdi gündüzleri sürekli mızmızlanıyor ağlıyor oyalamak çok zor oldu gece 500 kere uyanıyor ama merak ettiğim 35 günün sonunda gerçekten birden bitiyor mu ?
bu hali normale dönüyor mu ?
çünkü normalde benim bebeğim çok rahat uslu bir bebekti çok mutluydu eski hali geri gelsin istiyorum 😔