MadCat 11 Mayis tarihli resmi gazetede yayimlanarak yururluge giren Cumhurbaskanligi karari ile bebek arabalari ve aksesuarlarinda ilave gumruk vergisi uygulaniyor. Bu da minimum %20 zam demek. Bazi firmalar zam oncesi stoklari eritiyor. Bilginize…
zeynan MadCat Zam gelecekse neden stokları eritiyorlar ki? Corona gelince bile stokçuluk yapıp insanları mağdur eden milletiz.
Deletedmom265 MadCat zaten altın parasına bebek eşyası alıyorduk tam oldu cok yerinde bir karar tebrik ediyorum bu krızde süper oldu mükemmel
Deletedmom190 MadCat İyi halt ediyor bu devlette. Off şu zamanda ne zammi yaa. Almıyorum bebek arabasi falan. Sanki bi yere çıkabiliyoruz da
MadCat zeynan ebebek 8 Haziran’a kadar fiyatlari sabit tutacakmis. Ana sayfasinda duyuru var. Ama piyasaya gore fiyatlari uygun mu bilemiyorum…
zeynan MadCat Bu haberden önce baksaydık bunu anlardık. Genelde indirimden önce güzel bindirim yapıyorlar ya. 😀
zeynepzeze Zaten çok ucuzdu her şey. İyi olmuş, hiç bir şey yemeyiz artık. Bebeklerin ihtiyaçlarını alırız. 👏