Altı aylık kızım ek gıdalara geçtik.Bi yüzden şu anda kabızlık çekiyor.Ve şu anda kakasını yapamıyor.Biraz evvel çok afedersiniz son anda iken çıkartamadı birazda poposundan heralde zorlamadan dimi dolayı hafif kan geldi.?????
Halen ağlıyoruz ve kalamızı yapamıyoruz.Biraz sıvı zeytinyağı içirip birazda poposuna sürdüm.Masaj yaptım ama nafile.Kriz devam etmekte yardımcı olur musunuz ne yapayım daha.!!