Plastik bir şey batırıyorlar iğne değil yani. Benim kızım öncesinde de sonrasında da ağlamadı. Bikaç şeye alerjisi olduğu halde. İşlem bittikten sonra doktor atarax dı sanırım alerji şurubu verdi uyku yaptığı için kızım çok güzel uyudu zaten gün sonuna kadar. Doktor zaten testten sonra bir şey yapar diye düşünüyorum yapmazsada rica edersiniz kaşınması geçsin diye şurup söyler. Ateş ağrı vs olmuyor bence doktorda olmaz demişti. Bende de alerji var banada bu test yapıldığında sadece kaşınma oluyor zaten başka bir şey yok endişelenmeyin.