Mrb kızlar iyi akşamlar ya ben kızımı 4ay aşısına götürdükten sonra hemşire kan ilacı yazdı günde 4 damla die kullanmami söyledi bende söylediği şekil veriyorum ama 4 günde 5 günde bir kaka yapan kız artık günde 2 sefer yapmaya başladı ve çok huysuzlandi kusmayan kızım kusmaya başladı nasıl yapicam bilmiyorum siz nasıl yapıyorsunuz kızlar nolur korkuyorum kızımın bu hallerinden kızım sadece anne sütüyle besleniyor😔