Benim oglumda 9 aylik 7600 gr. Ama tipi minyon karnimdayken belliydi kemikleri ince yapili. Bizim aile de minyonluk genetik. Ama 2 ay once bagirsak enfeksiyonu gecirdi 15 gun surdu ve minyonun minyonu oldu. Hem.kilo alamadi hem.kilo.kaybetti.. 7 aylikken 6300 grdi. 9 aylik simdi 7600 gr. 2 ayda 1300 gr aldi
Bu aylara gore iyi bence. Benim oglum az yiyor aslinda biraz daha yese daha iyi alir ama istahi aman aman degil iste. Bir gun iyi bir gun kotu. Yine de sukur yiyoe birseyler.
Ben 7. Ayda.kiyma ve tavugu menuye sokunca kilo almaya basladi. Protein biliyorsunuz ki kilo yapar. Gunluk bir kase yogurdu her gun yer. Emziremedim saglim sebeplerimden oglum formul mamadan da nefret.ediyor gunde 200 cc anca iciyor o yuzden yogurt ve ayran her gun veriyorum. Yemekleri sebze agirlikli ama ya tavuk ya kiyma mutlaka olur. Sabah avokado ve muz ayrica omlet yer bence avokado muthis bir gida. Duzenli vermek.cok onemli yemekleri.