lvn1221 elle sağım yapıp emzirmeye çalıştım. Meme reddine dönmüştü iyice. Ben de her pozisyonda emzirmeyi denedim kucağımda, yatarak, ayakta, zıplayarak vs. Az az emip ağlıyordu. Ben de sağdım göğüslerimi sağdıktan hemen sonra vermeye çalıştım ve sakin kaldım. Başta çok panik yapmıştım heyecanlanıp korkuyordum. Muhtemelen hissediyordu onu. Ben de sakin kalıp konuşarak emzirdim. Öyle öyle kendiliğinden düzeldi. Belki de atak zamanıydı 🤷🏼♀️ O ay 400 g aldı sadece ama önemsemedi doktor. İyi bayramlar bu arada 🙋🏼♀️