Cnmbebegim İyi akşamlar kızlar 2 yasına giren bebegim icin kullanacağım kullananlar yazabılır mı ? Tahta kaşıkla mı veriyorsunuz sabah akşam mı günde 1 kere mi bir de kılo veya ıstah da degısıklık oldu mu ?🧐
pelo Cnmbebegim iştah konusunu bilemicem 🤷🏼♀️ sadece demir kaşık kullanma, ben mama kaşığıyla veriyorum her gün mutlaka bi tatlı kaşığını geçmesin ama miktar 🤗
Thesra Cnmbebegim Benim kızım 2.5 yaşında bazen günde bir tatlı kaşığı veriyorum bazen de iki belli olmuyor.İştah açılması yapıyor evet.Ama ben Arifoğlu keçiboynuzu özü kullanıyorum.Normal kaşıkla veriyorum
MarlaSinger Cnmbebegim yani bi fark görmüyorum aslında çünkü çok hareketli kilo olarak fayda göremedim ama tatlı olarak bi şey yemesi lazım kahvaltıda Bir de faydası çok fazla. Bazen kahvaltıda veremezsem muhallebisine katıyorum
Cnmbebegim MarlaSinger aynen çok faydalı bi besin Demir deposu .. ama ıstah fılan da Acar dıye okumuştum o yüzden sordum 🌸
MarlaSinger Cnmbebegim tahta kaşık şu sebeple, Demir bazı şeylerin vitaminini öldürüyor. Mesele yeşillik doğrarken bile ben bazen elimle parçalarım bıçak değince rengi soluyor. Bal, pekmez onlarda da böyle