Poyraznisam Anne sütüde mamada obezlik yapmaz canım.Ben mamayla besliyorum kilo alımı yavaş yavaş ilerliyor.Bebeğin bünyesiyle alakalı bir şey bu.Benim bebeğim 16 günlük anca kilo aldı çok şükür doğum kilosunun altına düşmüştü 1 hafta önce şimdi 400 gram alıp toparladı.Doktora bakma sen hepsi bir şey söylüyor benim bebeğim 3 günlükken 200 gram kaybettiği için demediğini bırakmadı meğersem normalmiş 15 güne doğum kilosuna ulaşırmış anca.Sütüm gelmiyor diye bana imalı konuştu sanki benim elimdeydi emzir deyip durdu gelmeyen süte emzirip aç bırakmamı bekledi.Sana göre iyiyse sıkıntı yok heleki anne sütüyle besliyorsan takma kafana