Fistiklokum48 B123 ben kullanıyorum canım 1 ay falan olacak nerdeyse tartıda ne kadar bilmiyorum daha tartılmadık ama gözüme kilo almış görünüyor ek gıda + bazen kaşık mama
Erencinarinannesi B123 ben kilo aldırdığını düşünmüyorum aylardır akşam yatmadan önce veriyorum hemde devam sütü ile yapıyorum lakin kilosu normal zaten kilo alsın diye vermiyorum ben kilolu bebek sağlıklı bebek demek değil bence sizin bebiş çok mu zayıf
Ejderhahavva B123 kilo acısından garanti bişey diyemem ama ben yatmadan önce yedirirdim tok tutsun diye 🙃
Karan_ca Kilo alsın diye değilde, 1 yaşından sonra eskisi gibi yememeye başladı diye biberonla yapıp uyurken veriyorum, yememesine rağmen eskisi gibi zayıflamış durmuyor, 1 yaşındayken 10,5 kilo idi, şimdi 14 aylık henüz tartılmadık
B123 Evet çok zayıf 6 aylık olacak iki ay aynı kiloda kaldı çokta iştahsız mama hiç sevmedi anne sütüde hiç almadı ne yapacam şaşırdım
Ejderhahavva Melek22 20 aylık oğlum Sabah sütle yapıp veriyorum 1 kez ek gıda yediği için fazla vermiyorum
Muhammed5 Benim bebeğim 4 aylik ve kilosu durakladı bir ara doktor mama verebilirsin dedi bebelac laktosuz aldik ama ne yaptıysam içmedi o da şu an elimde kaldı binden kaşık maması almistim gulutensiz onu yediriyorum yatmadan önce hem tok tutuyor hem seviyor hemde kilo aldırıyor