Oğlum 12 aylık İstediği çoğu şeyi anlıyorum ağlamasına izin vermeden veririm genelde çünkü çok mızmız bir çocuk başladı mı durmaz genelde Göstererek veya sesler çıkararak ister bişeyleri ama son bir haftadr çığlıklar ve inanılmaz bağrarak ağlamalar, sabırsızlık :( böyle ağladıgını görmemiştim daha önce çığlık ve ağlama arası bazen kucagımda kulagıma doğru yapıyor düşüp bayılasım geliyo bu neyin nesi anlamadım bu ağlama dayanılmaz olmaya başladı geçiyor mu dönemsel bişey mi yoksa kötü bi alışkanlık mı oldu bu çocukta