ozdenarda Mucizem22 jokerken 50 TL ye almstm bende nasılsa kızım sevmez boşa gitmesin para diye sevdi hala onu kullanıyorum tavsiye ederim 🤗
Zeykemk26 Mucizem22 solombaby almıştım 194 tü o zaman hamıleyken aldım ama kıs suan kullanamadm yazın da ınslalah kullanırız valla bosunamı aldık dıyorum bazen agırlastı iyice yaza kadar 7-8 aylık olcaz zaten sırtım agrıyor tasıyamıcam herhalde
Pnrkayra Ben mamadusbaby aldım biraz pahalı ama çok kullanışlı çok rahat oğlum girdiği an içine uyuya kalıyor saniyeler içinde :)
Simya Mucizem22 vala aldm fiyat ortada e bebekten aldm bakabilirsnz hic kullanamadm 2 ay oldu alali 90 tl verebilirim cunku baya kaliteli kraftda siz bilirsnz genede
[silindi] Mucizem22 ben solomombaby aldım cok memnunum, hem ergonomik hem de fiyatı çok uçuk değil. yenidoğanlarda da kullanılabiliyor