0503 sütünüz stres ve sıkıntıdan kesilmiş olabilir. Emin olun çoğu anne hatta ben bu yollardan geçtik.
Zamanla hersey düzeliyor, bebeğinize alışacaksınız. Düşünmemeye çalışın, iç rahat olun. Benşm bebeğim 10 gün aç kaldı, hastanellik olduk. Küvezde yattı. 10 günlük lohusa halimle sandalye başında bebeğimin başında bekledim. Bebeğime alışamadım, uykusuz bıraktığı için bile içten içe kızıyordum ona. Ama şimdi, canımı istese düşünmem bir saniye.
Benim de sütüm yoktu, meme ucum yoktu. Neler denedim neler.
En son şırıngaya mama koyup yavaş yavaş bebeğin ağzına veriyorduk onu içti günlerce. Elhamdülillah sonra sütüm geldi. Stres yaptıkça süt kesiliyor bunu öğrendim