Mom8 Deletedmom200 rende den nefret ederim mecbur kalmadıkça kullanmam😁😁 birde şöyle bir durum var hem rende hem bıçak kirlenecegine doğra ki sadece bıçak kirlensin 😂😂
AkileUgur Mom8 kanka el rondosu harika iş görüyor 👌🤣 küçük küçük doğruyor hem salatalık sulanip lacka olmuyor 🤭👌
fistikcisahap Deletedmom200 rendelemekte iyi ama salatanın çok suyu çıkıyor ne kadar süzsem de o yüzden minik minik doğruyorum
Kiraz Deletedmom200 doğramak tabiki normal olanı ama ben rendelinimce daha çok seviyorum ama eşim sevmiyor öyle 😔