Naz_1905 Kizlar bn doğum yaptıktan sonra 41.gun 3 aylık korunma iğnesi vurdurdm 2 ay oldu doğum yapalı daha adet olmadım hamile kalma şansım varmı veya hamile kalan varmı iğneyle?
Babygrils Naz_1905 yüzde 99 koruduğunu biliyorum iğnenin. Adet olmaman çok normal 1.5 sene olmayanlar bile var. Hele iğne olduysan uzun bir süre görmemeyebilirsin.
Anneperi Naz_1905 merhaba ben 2 kere vuruldum 3 aylık iğneyi o dönemde adet olmadım bırakınca 1 ay sonra oldum