Bebeğim 6 aylık tadimlara başladık, normalde de mamayla besleniyor. Oyuzden mama içtikten sonra bir kaç kaşık su veriyordum. Şimdi ek gidaya geçince artması gerek. Fakat ne kadar vermeliyim. Mama içtikten, ek gıda verdikten sonra veriyorum. Biberonla verince içmiyor. Mama zannediyor. Biberonlar akitmaz biberon. Bende kaşikla veriyorum. Ama ne kadar içmeli acaba şu minumum acaba ek gıdaya başlayan bebek , doktora soran var mı?