Anlattığının aynısını bizde yaşadık hemde doğum gününde kuzumun elbisesi fotoğraf bile çekilemeden kan içinde kalmıştı aynı dediğiniz yeri dişi kesmişti aldık acile götürdük hemen doktor orayı dikemeyiz dedi ağrı kesici verin ve uyutun demişti bi kaç güne geçer dedi sabahına geçmişti kahvaltı yapmaya başlamıştı ama uf uf diyorsu ne yiyorsa acıyordu yani bir haftaya toparlamıştı yani o bölge dikiş atılmıyormuş baya dikişlik açılmıştı bizim ki çünkü