Merhaba güzel anneler , size bir sorum olucak masal 4. Ayına girmesine 5 gün kaldı . Eskisi gibi emmek istemiyor kucağa yatırma yani emme pozisyonunda ağlıyor istemiyor veya bir iki emiyor sonra ağlıyor . Geçen doktora götürdüğümde normal olabilecek seyler dedi fakat 4 aya girmek üzere ek gıdaya başlayalım yavaştan tattıralım dedi . Normalde hep 6 ay derler sasırdım açıkcası . Yani bu süreç nasıl olur beni neler bekliyor fikriniz Öner’iniz varmı ?
Ne tattırabilirim , nasıl vermeliyim , neler vermemeliyim bunları yazarsanız çok sevinirim 🙏