Nilnil önce emarelere bakıyorum (göz kızarması,esneme gibi) çok uykusu gelmişse odaya götürüyorum ağzına emzik verip kucağımda doğal bir salınımla odada yürüyorum.bu yürüyüş eğer kızım ağlıyorsa sona eriyor hemen ,tamam madem uyumayacaksın uyuma diyorum zorlamamaya çalışıyorum.şimdilerde nadir de olsa kendi yatağına koyarak uyutma denemeleri yapıyorum.2 kez başarılı oldum.bir de uyku arkadaşı var,Jellycat tavşan ona da alışmaya başladı.tavşanı hiç yatağından çıkarmadım.şimdi ona sarılınca kendine bastırıp sersemliyor anlayamadığım bir şekilde uykusunu getiriyor sanki tavşan.yine uzun yazdık kusura bakmayın.