Yaseminnnnnnnnnnnnn Tam anlayamadım,24 saat içinde yaptığı bezlerin hepsinin toplamımı yoksa 24 saate 1bezin toplamımı 🤔 Benimde bu konuda sıkıntım var. Sütüm var,gece uykumuz 4-4.5 saati buluyor. Gündüz 2-2.5 saat uyuyor ama kilo alımı alt sınırdan gidiyor. Ebe ısrarla mama diyor bugün doktora gösterdim oğlum 2970 gr doğdu 3815 şuan 73 günlüğüz oğlun zaten küçük doğmuş şuan normal gidiyor diyor. Ben doyduğunu düşünüyorum , doymasa susturamazdım sık sık uyanırdı gibi geliyor. Annemde kilo alımı az olduğu için acaba doymuyor mu diyor. 2 gündür acaba yetmiyor mu sorusu kafamı kurcalıyor sürekli