Psmom evet canim namazımı çok şükür yıllardır kılarım Rabbim devamını da nasip etsin alışınca birakamiyorsun kilmayinca kendimi suçlu gibi hissederim hep o güzden kılmaya çalışalım bazen gerçekten çok zor oluyor çünkü devamını getirmek gerçekten kolay deil ama boynumuzun borcu 🙏🏻