Deletedmom283 çok kırıcı yazmışsınız belirtmeden geçemeyeceğim. Mecburiyetten kazıtan birsürü insan yazınızı okuyunca çok üzülecek. Hiçbir bebek ne halde olursa olsun bence çirkin olmaz olamaz. Aklıma direk lösemili çocuklar geldi onlar ne yapsın ki. Bende kazıttım kızımın saçlarını çocuk doktoru önerdi ve saçının bi kısmı vardı bi kısmı yoktu. Yani bence böyle kırıcı kelimeler kullanmaya gerek yok 😊