Glsnmsmsk Kızlar bebeğim 6 ay 5 günlük uzun süredir salya akıtma bulduğu herşeyi ısırmaya çalışıyordu dün 37.8 bugün 38.4 civarı ateşi var dolven içirdim ıslak bezle vücudunu sildim başka ne yapabilirim uyurken inliyor Bi de
Handeoymk Glsnmsmsk diş dir canım benim bebeğimin de patladı bu hafta bide ard arda iki tane ılık duş iyi geliyor ben öyle yaptım
BaldanAnne58- Glsnmsmsk 38 e kadar siş ateşi sonrası başka birşeydir canım dikkat et ona. Dişse bir kaç güne patlar zaten merak etme ılık duş iyi gelir
Glsnmsmsk BaldanAnne58- çok Bi huzursuzluğu yok sadece ateş işte ilk bebeğim ondan biraz panik oldum ince giydir diyorlar duştan sonra da ince mii giydireyim peki
BaldanAnne58- Glsnmsmsk aynen canım ince giydir ılık ılık sürekli yıka daha kolay çıkarıyor merak etme. Ucu gözükünce zaten ateş falan kalmaz