Arya canım benim yiğenim içinde kalça çıkıklıgı var dediler iki üç hastanede aynı seyi söledi aparat verdiler takıcaksın die okadar üzüldük ki onu öle görünce sakat gibi sonra izmirin en ünlü profesörüne götürdük hiç bşyi yok bunun çıkarın aparatı dedi ve yiğenim 6 yaşında hiç bşiyi yok. Cok saglıklı çok şükür kalça çıkıgını bazı doktorlar bilemio bence sende arastır özel bi doktora götür tek doktorla kalma