Dilaracezik valla 1 hazirandan sonra tüm yasakların biticeğini okumuştum ve çevremdeki herkes öyle söylüyor umarım öyle olur. Çünkü turizm başlıcak ve hafta sonu yasakları olursa kimse bir yere gidemez🤷🏼♀️ Kontrollü hayat ile 3.normalleşme haziranda başlıyor bence