Oscar Merhabalar yaklaşık 2 aydır bebeğimin bıngıldağında çökme oluyor ama bu sadece gün içinde gece normale dönüyor acaba bilginiz varmı yada bizim gibi olan var mı ? Bebeğim 5 ay 27 günlük
Clknilayy Oscar Canım sıvı eksikliğinden olabilir benimde 3 aylık bebeğim var gün içerisinde bazen çok çöküyor bazen nabız atıyormuş gibi oluyor bunların normal olduğunu biliyorum
dnzsrn Benim bebeğim 2 aylık birkaç kere gündüz hafif çökük geldi elime akşam baktığımda düzeldi doktora sordum d vitaminini unutma drgi bir de bebek susuz kaldıysa olabiliyormuş
Oscar dnzsrn Vitamini eksik etmiyorum ama su içmiyor geri çıkartıyor yada boğuluyor çok canımı sıkıyor bu durum
Clknilayy Oscar Benim bebeğimde anne sütü alıyor ben ek olarak su vermiyorum doktorunuz varsa bi ona danışın isterseniz