Bekeb önce nurse harveys kullandık 2-3 hafta iyiydi ama sonra yetersiz gibi gelmeye basladı. Ağlama krizlerinde bir gece gittiğimiz doktor sab simplex yazdı. İyi geldi bence kakasını falan hemen yapıyo. Yoksa 4-5 saat kıvranıyordu.
yani ikisi de iyi aslında ikisinden de memnun kalan çok. Her bebekte değişiyor bir de. Deneme yanılma biraz