Adesbade Merhaba. Temmuzda işe başlıyorum. Şu an 15 aylık kızım. İşe başladığınızda memeden kesmeyin diye bir şey okumuştum. 1,5 ay vvar daha, kesp işe dönsem sıkıntı yaratır mı kızım için aklım karıştı? Bu durumda olan, tecrübe edinen var mı aramızda 🤗
DeSeRtRaiN Adesbade benimde 16 aylık olacak neden böyle düşündün sagıp versen. Bende başlıcam ama kesmeyi hiç düşünmedim tabi senin kararın ama bırak emsin emebildiği yere kadar