Elifmom Kızım 4 ay 10 günlük aşısını yaptırmaya gittiğimizde vegaferon dıye bı kan damlası verdiler bebeğime hiç duymamıştım verildiğini kullanan varmı ?
Meryemdeveci Elifmom evet ben kunlanıyorum 1,5 aydır sadece kakası past kokuyor arada rengi değişiyor doktorumuza sordum normal dedı kan ilaçindan kabızligimiz vardı kabizlik olayı bitti bu ilaçla
Thesra Elifmom Banada verdiler ama ben kullanmadım önce tahlil yaptırdım 6. Ayında daha sonrada kansızlık çıkınca özel bir damla aldım doktorumuzun öneridiyle onu kullanıyorum sağlık ocağının verdiği damla kabızlık yapıyor birçok bebekte riske atamazdım
ZeynepKara Elifmom 4 ay 12 günlük bebeğim bizede aşı zamanında verdiler ben purferro aldım içeriği daha temiz 12 gündür kullanıyoruz
serra2018 Kutahyali 2 damla ile basladim kabız olmasin diye sonra 2 gunde bir 3 ,4 ve en son 5 e kadar yukselttim simdi 8 aylik kizim kilosu kadar veriyorum 8 kiloysa 8 damla 9 kiloysa 9 damla seklinde
Elifmom Thesra bende pek guvenemedım acıkcası verdikleri d vıtamının icerıgı de cok temz değildi ben ozel aldım. Siz hangi kan damlasını kullanıyosunuz acaba
YEymeninAnnesi Elifmom bize de 4. Ay da verdiler sağlık ocağında 4.ayda başlama gerekiyormus öyle demişlerdi. Birkaç kez doktora gittim her gitmemde bana sordular kullanıyormusun diye mutlaka kullan dediler yani kullanılması gerekiyormus
Elifmom YEymeninAnnesi sağlık ocagındakının ıcerıgı pek temz değilmiş sanırım araştırıp oyle almak lazım
Elifmom serra2018 Aynen bize de kilosuna gore verdıler ama kabızlık dıs curuklugu yapması ve içeriğinin temiz olmayısı cok kafamı karıştırdı
Thesra Elifmom Evet d vitaminide bizde kabizlik yapmisti ve bunu bana soylemediler sordugumda ise evet yapiyor dediler aninda birakio ozel aldim hemen kan damlasi sidefer kullaniyoruz
Elifmom [bilinmeyen] bazılarına 6.aya kadar beklenıp test sonucu kullanmaları söylenmıs kafam karıstı