Deletedmom5284 benimki ilk anneler gunumde hiç birşey yapmadı. Ben böyle günlere önem veririm. Zaten yapacaktım ama daha çok özeniyorum belki utanır :( trendyoldan ipli çerçeveden sipariş verdim bugün. Büyük bir çerçeve duvara asılabilir şekilde. İplere de kızımızı ilk gördüğü an ki fotoğraf, ucumuzun olduğu ve yine kızımız ile ikisinin olduğu fotograflari cikarttirip mandal ile iplere asacağım. Sizede fikir olsun. Çiçek sepetinde de vardı.