Merhaba kızlar daha önceden sağlık ocağının verdiği d vitamini kullanıyordum. Onun yerine dün eşimi welcare d vit alması için eczaneye gönderdim. Oğlum 13 aylık 600lük olanından vermiş eczacı. Burada okuduğum kadarıyla çoğu kişi 400lük kullanıyor. Sizce hangisi olmalı 13 ay için 600lük kullanan var mı