ZeynoAliTugra ben varım 🤔 hiç farkına varmadan 28 sene yaşamışım 😁 neler beklesin bu bi hastalık gibi değil. Biraz kilo almaya meyilli, genelde adet düzensizliği olan, biraz kıllı tüylü 😀, biraz saçı seyrek ince telli falan, biraz da bazı polikistik over sendromlularda bebek sahibi olmak zor oluyor. Bu kadar. Doktorum 35inden sonra hırmanların normale dönecek demişti. Hemen dönmesini istiyorsan bazı ilaçları var tabi ama bunları da kullanman için zayıf olman gerekiyor çünkü çoğunda aşırı kilo yapıyormuş.