Semadefnemurat Kızım yedi buçuk aylık. İlk dişimiz henuz gelmedi diş hekimi herşeyin yolunda olduğunu söyledi. Vs. Konum bu değil 😀 kahvaltıda ne gediriyorsunuz? Biz 4 aylık iken başladık ej gıdaya artık ne vericem bilemiyorum… ☺ fikrinize ihtiyacım var