Ayse6658- Pelin01adanam emziriyorsa kullanma ben ilk bir ay kullandım sonra doktorumuz tavsiye etmedi bıraktık . Kullananlar varsa da kaçıncı ayda sonlanıyor pek bir fikrim yok açıkcası
Deletedmom278 Pelin01adanam 11. Ayda mama kesip süt başlamıştım. Zaten mamayı da günde bir kere veriyordum sütü de. Ama sadece mamayla beslenen bebekse zamanı uzayabilir.
Tontisimm Pelin01adanam valla ben 1 yaşında mamayı bıraktırdım SMA içiyordu doktorumuz inek sütüne geçebilirsin dedi bende geçtim fakat inek sütü çok gaz yaptı bende laktozsuz süt vermeye başladım şimdi şükür hiç sıkıntımız yok zaten büyüdü 1,5 yaşında🥰