Goknurakyol Arkadaslar merhaba dün 3 aylık oğlumum dil bağı kesildi anestezi almadan birazda kanadı bugün dil bağımım oldugu yerlee beyazlamıs apsemi yaptı acaba korkmaya başladım daha önce kestiren arkadaslar bilgi verebilir lermi ?
Tubali Goknurakyol benim oğlumunda kesildi 1 aylıkken anestezi almadan kanamıştı sonrasında bi problem olmadı
eslem123 Goknurakyol yok hayır anestezi olmuyor zaten doktor öyle dedi iki dakika da kestiler hiç bir sorun olmadı dilinde de kanama da çok çok azdı keserken sonra hiç olmadı