bayankitapkurdu Mesa33 sleepy natural kullanıyorum hiç kokmuyor 🤷🏻♀️ Çok da memnunum. Diğer ıslak mendillerde 3-4 yaprak kullanılırken sleepy 1 yaprak yetiyor
niloyaaa Mesa33 mühendisinoğlu yıldızlar listesinde şok marketlerin kendi markası bebeland var parfümsüz alkolsüz ben onu kullanıyorum memnunum.
asafoglum Mesa33 Baby turco önyargılıydım ama bezini kullandım sızdırmadı çok güzel çıktı ıslak mendilinide denedim çok güzel çıktı bebeğim tenine ıslak mendil değdiğinde yüzünü buruşturuyordu rahatsız oluyordu şimdi hiç olmuyor şükür 😊🙏
asafoglum Eminetavsan Bende pamukla siliyorum ama ıslak mendilde ihtiyaç oluyor kullanıyorum bazen. ama kesinlikle pamuk çok iyi ne tahriş ne bir şey yapmıyor 😊
Henza Mesa33 prıma aqua pure 👍🏻 Ama sadece dısardaysam kullanıyorum evdeysem her alt degıstırmede altını yıkıyorum
Zeyno111 Mesa33 prima Aqua pure. Uni baby de artık bazı katkılar varmış mühendisoğlu açıkladı. Evde hep pamuk ılık suyla alıyorum bu arada dışarıda nadir kullanıyorum
mihrosum Yegino valla kullanıyorum canım. Acılcası memnunum ve gıttıgı yere kadar kullanacam. Riske alıp degısmem. Pısık falan olmasın Allah korusun
Sewimlii Mesa33 canım instagramda mühendisinoğlu var içerik kontrolü yapıyor şokta satılan bebe land var onu önermiş ben ondan kullanıyorum
Alisa58 Mesa33 köy gibi bir yerde yaşıyorum sadece sok var bebelanddd alıyorum yenidoğannn bugün aldım 3 paket 40 sar tane var 13 gün gidiyor 17 TL çok güzel