Sedaveyigit Selam kızlar eski hesabimı kapattı happykids yeniden üye olmak zorunda kaldım tost makınası blender set ve çaycı set arıyorum. İndirimli bildiğiniz kampanya falan var mı.
Mom0870 Sedaveyigit Karaca tost makinası güzel . Ben çaycımı ve tost makinamı arzum kullanıyorum ama annem karacadan çok memnun.
Sarelinaaa Sedaveyigit bende karaca kullanıyorum memnunum canım indirime girdiği zamanlar oluyor takip ederek alabilirsin
Sedaveyigit Mom0870 arzum blender setim elimde kaldı maleser ne çırpıcı nede robotu güzel:( arzum dısında başka arıyorum ama fiyatlar çok yüksek en az 900 1000 tl arası olması lazım onuda esim alcak😅
Mom0870 Sedaveyigit Karaca o zaman canım Arçelik kullanıyor ablam da o da memnun robotu çok kullanışlı
MrvLina Sedaveyigit Beko beyaz eşya kullanıyorum ama bulaşık makinem iğrenç. Diğerlerindende bi o kadar memnunum